Jeremy~

Postad i Tecknat. 2010-10-03 / 22:36:16. 2 kommentarer.

Målade som sagt av en koreansk skådespelare: Kang On Yu. Han spelar "Jeremy" från den koreanska draman "You're Beautiful". Den måste ni se om ni tycker om asiatiska draman!

Tog SÅ lång tid att måla den här... Det är svårt att måla fingrar, och tröjor. Och håret blev inte riktigt bra, men skitsamma, man lär sig :) Fast hörlurarna var roliga att måla!
För att se bilden jag målade av, klicka här.
Och för att se min bild i större storlek, så klicka här.

Kommentarer
Postat av: Flame

Ett ord beskriver den bilden... FANTASTISK

2010-10-04 @ 23:11:54
URL: http://flampans.blogg.se/
Postat av: frikadellen

FANTASTISKT! Har du målat detta? Jag är mållös!

2010-10-06 @ 21:41:15
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.