Projektarbete r53y3%"!1¤O#&Terg4t!½!!

Postad i Otråkigt. 2010-10-26 / 01:45:47. 1 kommentarer.

Har legat vaken i 1½ h nu, har bara tänkt på mitt projektarbete och kommit fram till att jag inte fixar att göra klart det. Ska göra en hemsida åt en frisörsalong, men har aldrig någonsin gjort en hemsida från grunden. Hur tänkte jag där? Sedan hemsidan och alla filer försvann från mitt USB-minne för ett par veckor sen så har jag verkligen tänkt på allt som måste göras. Det är ju inte bara att göra själva sidan, den ska läggas upp någonstans, och jag måste skriva ihop någon slags manual till personalen så att dom förstår hur man ska ändra hemsidan senare, och massor av mer grejer som jag inte tänker skriva upp.

Nej, det här är inte bra. Får jättehög puls varje gång jag pratar eller tänker på det här. Och bara tanken på att få göra någonting annat som inte är så seriöst får mig att bli lugn igen. Jag har funderat på att hålla mig inom samma område, men göra något för mig själv istället. Kanske en portfolio? Någon slags hemsida där inte allmänheten kan skratta åt min okunnighet. (Även fast jag vet att om jag hade motivation, tid, och inte blev stressad såhär lätt så skulle jag kunna göra en asbra sida)

Nuså, nu kanske jag kan sova igen. Fick bara lov att stressa av mig lite.

Kommentarer
Postat av: frikadellen

Uj. I feel ya. Jag har något liknande i pipen och typ samma inställning.

2010-10-27 @ 20:09:20
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.