Roadtrip

Postad i Otråkigt. 2010-10-03 / 18:14:14. 0 kommentarer.

Idag åkte jag och Emma till IKEA i Gävle i hennes mammas bil. Förstår inte riktigt hur hon vågar låna ut sin bil till mig (jag har råkat haft sönder ett par saker i hennes lägenhet......... ). Men awesome som jag är så gick det bra, fast vi kunde knappt starta bilen i början :( Avancerad var avancerad. Jag köpte mig en te-saks-grej-som-man-lixom-kniper-ihop-runt-teet, pås-klämmare och en filt som jag tänker ha i skolan för att det är ganska jättekallt där ibland. Jag är en sån som går runt i tofflor/sockor jämt och älskar att mysa (skrev "nysa" först, skrattade så jag dog). Så det blir bra det.

Jag funderar på att fortsätta med en bild som jag har börjat på förut... Om jag inte gör den nu, så blir den aldrig klar tror jag. Målar av en koreansk skådespelare ("Nämen! Koreansk, och inte japansk?"). Råkade se en koreansk serie och blev fangirl, hoppsan.

Kan ge ett smakprov, har dock kommit mycket längre än sådär. Lägger ut bilden senare ikväll om den blir klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.