私はとても馬鹿ですよ

Postad i Otråkigt. 2010-09-17 / 15:16:29. 0 kommentarer.

Gbhabfrwgt3rj3tsdmla. På måndag börjar skolan på riktigt, och jag är ganska pepp. Kommer att ha 12 lektioner i veckan, herreguuuuud vad skönt. Sovmornar och annat smått och gott. Ser nog mest fram emot japanskan och graf-lektionerna. Och att träffa allt folk. Och flumm. Och kramar.

Jag träffade Linnea efter min körlektion idag. Vi har inte setts på det sättet på säkert 1½ år, om inte mer. Fick också träffa Hanna! Trevligt är trevligt.

Åh, det är så kul. Ni som läser vet säkert inte alls vilka personer jag pratar om. Men ni får skylla er själva att ni inte har mer koll än så! Jag hatar sånt, när man läser någons blogg och den personer skriver jättemycket om en person. Man typ "Trååååkigt -bläddra förbi hela inlägget-".  Ni får bläddra förbi mina inlägg om ni vill :( Men kommentarer tycker jag om.

Bilden ovanför är en/ett (vad säger man egentligen?) wallpaper (swenglish) som jag håller på med (och så bara måste jag skriva en parantes till, bara för att).

Kan också säga att (ja, jag är på skrivhumör och det betyder inte att jag måste ha något vettigt att berätta!) jag tänker inte ursäkta mig för att jag är så dålig uppdaterare. Sånt är så fånigt.

"Ursäkta, alla mina 8 trogna läsare, jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera! :(:(:(::("
Eller inte.

Nu så, nog. Eller "もういい" som man också kan säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.