Godmorgon

Postad i Otråkigt. 2010-09-24 / 11:22:05. 0 kommentarer.

Idag mår jag bra. Har sovit ut ordentligt, inte drömt något jobbigt, och den enda lektionen jag har idag börjar vid ett.

Jag inspirerades av 365saker.se och skrev ner en lista på saker som jag vill uppnå i höst, men jag tänker faktiskt inte skriva ner de här, fick för mig att jag inte kommer klara av alla då. Eller egentligen så var det så att jag såg ett videoklipp om en människa som berättade om att man inte ska berätta om sina drömmar (inte sov-drömmar) för andra, då man får svårare för att uppnå dom. Berodde på att man fick en glädje-kick av att folk kanske berömde en för att man har tänkt att göra det eller det där. Så, jag ska inte säga vad jag skrev, mer än att den handlar om hur jag själv ska må bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.