Japan by night

Postad i Videos. 2010-09-23 / 20:33:41. 1 kommentarer.

De flesta vet att det som jag tycker är det absolut vackraste som finns, är stjärnhimmeln. Och de flesta vet oxå att jag älskar att titta på upplysta städer då det är mörkt ute. Och ungefär alla borde veta att jag totalälskar Japan.
Och här hittade jag en video som är filmad i Japans huvudstad Tokyo. Oj, vad jag vill dit. Och bara vara, och bo, och äta ny mat, och vara längre än alla andra (okej, det är inget jag längtar till direkt, men kan inte göra så mycket åt det). Titta nu.

Fast jag märkte att kvalitén är väldigt mycket sämre då man inte ser på videon på Vimeo.com. Så om ni verkligen vill se i HD (ja, det vill ni) så trycker ni här för att komma till videon!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

SV: Jo jag har förståt att många verkar tro att det ska vara superkrångligt att komma hit. CSN måste du visserligen prata med själv men det är inte så speciellt svårt. Du kan ju såklart fixa boende och sånt själv om du vill det och har kontakter/vet hur. Det är ju bara att googla sånt!

2010-09-24 @ 11:05:25
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.