Kaktushatt

Postad i Otråkigt. 2010-09-23 / 20:13:05. 0 kommentarer.

Jag sov nyss tre timmar på soffan. Skulle bara värma mig lite under täcket där, men så somnade jag till den fina låten jag lyssnade på. Det var inte bra, kommer säkert bli uppe hela natten nu. Eller inte. Hursomhelst var det inte bra.
Det är nice att vara tillbaka i skolan. Tycker om att vara runt de människorna, plus att jag har varit huuur flummig som helst och skrattat åt allt (FÖRLÅT OM JAG ÄR JOBBIG). Men det är så skönt att inte vara hemma hela dagarna och tänka på sånt man helst inte ska tänka på alls. Har inte skrattat såhär mycket på mååånga veckor ^___^ klad chey.

Uuuuh~ jag hade tänkt att jag skulle göra våfflor idag, men så har jag druckit upp mjölken :< Får bli macka och typ.... vatten ikväll. Bra Sofia.

IntreSSANT INLÄGG. Hoppsan, råkade trycka på Caps Lock, orkarinteändra. Där glömde jag mellanslagstangenten med flit!
Som sagt, tror det blir en flummig kväll...

Kollar igenom bilder från förr, hittade mig och Louise!. Tror att vi var på väg mot DiscoSM i Leksand för att vara funktionärer, vilket var några år sen. Söta :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.