Schema です

Postad i Otråkigt. 2010-09-17 / 15:30:47. 0 kommentarer.

Om någon, av någon anledning, är intresserad av mitt schema så lägger jag upp det. Ni kanske skulle vilja ringa mig, men inte vet när jag har rast. Eller så kanske ni vill ringa mitt i en lektion, bara för att jävlas. Så, nu finns det här.

Dagens glosor:

EN1203

Engelska C

 

GKO1203

Grafisk kommunikation C

JAP1302

Japanska, steg 2

MPR1202

Medieproduktion B

RE1201

Religionkunskap A

ARL1201

Arbetsmiljö och säkerhet

PA1201

Projektarbete










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.