Spenat

Postad i Otråkigt. 2010-09-02 / 21:29:20. 0 kommentarer.

Händelserik dag är händelserik (om man jämför med mina andra dagar iallafall!).
Hade praktiktjosanmöte på skolan vid 10, tog kanske 5 min. Efter det satte jag mig på körskolan för att kämpa mig igenom repetitiondelen, vilken jag klarade, och även sluttestet! Så nu är jag redo för the real thing, hoppas jag. Är ett par veckor kvar dock.

Har även fixat mig en tid hos läkare, så ska jag försöka kolla upp mina ögon på riktigt för en gångs skull. Det har gått två år sedan det började, har inte planerat att smörja in mig runt ögonen varje kväll för resten av mitt liv. GO SOFIA.

Izabelle ville träffas, så vi åkte till Wayne's i Borlänge, jag hjälpte henne med japanska. Vi blev flummiga och garvade oss igenom affärerna. "Den ser ut som en känguruhoppande gris med lejonsvans", var hennes kommentar till en liten söt musaktig varelse. Jag dog.

Nu ska jag packa ihop massa kläder och grejer. Åker till Stockholm imorgon för att fira min kusin Alvas ettårsdag! Så stannar jag och mamma på hotell, gör staden på lördag, och drar sen till Västerås senare på dagen. Jag kommer hem på tisdag! Höööör aaav eeer, tack, ja.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.