こんばんは。

Postad i Otråkigt. 2011-02-21 / 22:03:02. 0 kommentarer.

Jo, jag lever. Har bara inte haft någon direkt lust att skriva av mig om något. Har blivit smått beroende av Twitter, så småspammar mest där nuförtiden. Min twitter hittar ni här om ni skulle vilja följa mig (se då till att göra en egen, så blir världen så mycket roligare, woh!).
I helgen har jag, pappa och Nicklas varit till Bålsta för att fira pappas 50-årsdag. Vi var inte sådär alltför många på fredagen, runt 10 st. God mat, många intressanta samtalsämnen och framförallt väldigt kul. Lördagen spenderades framför TVn med resten av folket, haha. Men det är väl så det ska vara, eller?

Det är så skönt att åka borta. Bort från datorn (ja, jag sitter här alldeles för mycket), och saker som man ser varje dag.

Ah, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Som sagt, bloggtorka. Fast det har jag väl alltid haft.

Haha, pepp_chey_92.
Ah.... fast nä.

För er uppmärksamma personer, så ser ni att jag bytt bild där till vänster i menyn. Det ser inte ut som jag, men det känns inte så viktigt just nu. Kul med en ny bild iallafall. Om ni inte ser den nya, tryck F5 så får vi hoppas att den kommer fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.