Jag vann!

Postad i Kläder och sånt. 2011-02-14 / 01:16:10. 2 kommentarer.


Ser man på, en vinnare! Tack för att ni hjälpte till att rösta. Nu kan ni köpa t-shirten på hemsidan för 179 kr! Det här är ungefär första gången som jag vunnit någonting på det här sättet. Eller nej, mamma skickade in en bild på mig till en fototävling i 9an, låg bland top 3 hela tiden, men halkade ner mot slutet. Men blev ändå vald som "Juryns favorit!". Det var kul... Iallafall, nu får jag alltså välja två valfria tröjor från tshirtoftheweekend's shop, och jag valde såklart min egen, plus en annan där det står "If it wasn't for this t-shirt, I'd probably be naked". Får väl se när dessa kommer på posten.

Om min lärare håller vad hon har lovat, så kommer vi att trycka egna t-shirtar senare i graf-kursen. Jag hoppas verkligen att vi hinner göra det innan vi tar studenten. Och då ska jag lägga ner mer tid på själva trycket, då det här var något som jag slängde ihop bara för skojs skull sådär.

Här är bilden som jag vann med i 9an.

Update:
Jag kom precis på att jag faktiskt har vunnit en till design-grej. Alla 2or på Sveriges alla NTI-gymnasium gjorde en varsin påhittad mjölkförpackning. Sen las alla upp på en hemsida, så fick varje klass välja en 1a, 2a och 3a. Jag vann och fick presentkort till Ticnet.

Kommentarer
Postat av: frikadellen

Grattis till vinsten!

2011-03-14 @ 21:56:44
URL: http://frikadellen.blogg.se/
Postat av: frikadellen

Jag vet itne vad det är för fel alla kommentarer jag vill göra idag verkar försvinna,... :( ville berömma dig för din vinst! grattis1

2011-03-14 @ 21:59:44
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.