The Green Hornet

Postad i Otråkigt. 2011-02-01 / 17:04:19. 1 kommentarer.



‎"It's not dying that you need to be afraid of,
it's never having lived in the first place."

Okej, nu har jag nog postat det där citatet överallt: msn, facebook, bloggen och twitter. Men det är så klockrent, och från och med igår är det mitt livs motto. Mamma, om du inte förstår så kan jag översätta till dig personligen, ring mig sen ;) Citatet är från filmen The Green Hornet (mamma, det betyder Den gröna getingen), som jag såg igår på bio med några vänner. Vi såg den i 3D vilket inte gav någonting förutom huvudvärk. Men filmen i stort sätt var helt okej, dock skulle den nog ha varit lika bra på en liten dataskärm. Tycker att det är ganska typiskt att det är en asiat som ska ha karateskills jämt... Min nästa fri-biljett (de som är med på Öppet hus på skolan får biobiljetter) kommer att gå till filmen Black Swan nästa månad. Har hört mycket fint om den, och jag tror att det är en film för mig. Lätt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

hmpf.... jag fattar faktiskt, jag är en fena på engelska motton :) Mamma

2011-02-02 @ 09:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.