Wallpaper - Grow old with me

Postad i Photoshop. 2011-02-23 / 00:07:13. 1 kommentarer.

Nytt wallpaper som jag gjorde alldeles nyss. Det är första gången som jag försökte mig på typografi, typ. Vet inte riktigt vad jag tycker om den, men det är strunt samma. Lär väl uppdatera er med någonting, haha.

Texten på bilden är från Postal Service - Grow old with me.
Såg någonstans att John Lennon har gjort orginallåten, men är inte riktigt säker...

Hursomhelst, här kan ni ladda ner bilden om ni vill. Bara att högerklicka och välja "Spara som..."

Kommentarer
Postat av: hanna

gillarN!

2011-02-23 @ 14:26:52
URL: http://maozi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.