Day to night - Photoshop

Postad i Photoshop. 2011-01-25 / 00:08:49. 1 kommentarer.

Dra musen över bilder för att se före - efter.


Jag har hela kvällen suttit och lärt mig snabbkommandon i Photoshop, dragit ihop några egna kommandon och gjort hela programmet mer personligt. Känns asbra. Så jag blev peppad på att göra en bild, något som jag aldrig har gjort förut. Har sett sådana här bilder förut och alltid velat testa. För att vara första dag - natt-bilen så tycker jag att den blev helt okej ändå. Hade kunnat jobba mer med ljuset, men pallade helt enkelt inte efter ett antal försök.

Så, vad tycker ni?

Haha, jag tycker att det är så gulligt att dra snabbt över bilden, så blinkar alla lampor!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag gillar den! :D bra val av himmel också

2011-01-25 @ 20:22:03
URL: http://maozi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.