HempysslarN

Postad i Kläder och sånt. 2011-01-09 / 22:55:40. 0 kommentarer.

Jisses vad pepp jag är. Idag har jag städat hos mormor och fått lite pengar för det. Eller inte lite, men jag försökte ge tillbaka en del av pengarna - förgäves. Så säger som mamma alltid säger "Det är den människans val", så jag får väl bara tacka och bocka. Nu har jag hela kvällen tittat överallt på nätet efter gardiner och annat smått och gott att köpa, hur konstigt känns inte det? Jag har aldrig någonsin köpt gardiner och sådant för mina egna pengar. Men nu har jag börjat köpa handdukar och andra inredningsgrejer till min lilla etta. Vet inte riktigt vad som händer... Men aja, det känns kul iallafall.
Detta är vad jag tänker köpa. En av de där gröna färgerna finns i mina soffkuddar, så jag hoppas att det blir nice. Så har jag råkat köpa ett grönt tjockt ljus innan också, som man kan ta fram till våren.

Annat som jag ska göra imorgon är:
  • Posta iväg ett brev till Ticnet
  • Hälsa på min första skola
  • Ringa och boka möte med CSN
  • Fixa spegelhörnsupphängarsaker
  • Kanske även köpa sånna där fula plastväxtbollar, fast de kan se bra ut i mitt fönster
Jag är pepp. Plus att skolan börjar imorgon, och jag har japanska. Så det blir nog en bra dag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.