Maaaaaria moroschka

Postad i Otråkigt. 2011-01-18 / 08:38:35. 3 kommentarer.

Jag har endast min lillasyster Maria att tacka för att jag sitter i skolan innan lektionen börjat. Det är ett lolwtf?!-moment för mig, och resten av min klass... Inte många dagar genom min gymnasietid där jag faktiskt varit i god tid till skolan, haha. I vanliga fall går jag upp (eller försöker gå upp...) 1½ timme innan jag börjar, kommer alltid försent. Idag gick jag upp 50 min innan bussen gick, och hann med. Antar att det blir en liten push då andra är hemma som också ska iväg.

Maria sov alltså hemma hos mig. Vi åt kebabtallrik, tittade på Shrek 3, och allmänt umgicks. Det är kul att träffa sina syskon lite sådär utanför familjelivet ibland. Och då vi alla syskon (har en bror på 21 också) bor på olika ställen så träffas vi inte alls ofta.


Folk säger att vi är lika varandra, men jag vet inte... Fast så säger man väl om alla sina släktningar. Förutom mamma, hon och jag är då väldigt lika. Lika konstig humor, och folk har misstagit mig för att vara henne. Det är lite kul... Marias kompis mamma såg mig en gång, hon fick lov att fråga maria. "Men, Maria, har din mamma färgat håret mörkt? Jag såg henne på stan igår...".

... Varför skriver jag det här. Okej, jag är rätt uttråkad, men gränser finns det.


Kommentarer
Postat av: MYMiC

AHHH fyfan vad kul :D förstår att du är damp-taggad :D Eller hur, då borde vi ju lätt ses :D Är det också större skillnad i kyoto på hyror än i själva tokyo? O_o



Kramkram påre :D <3

2011-01-18 @ 18:09:01
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Joakim Westlund

Woooow, ni är som två änglar som föll från himlen <3

2011-01-18 @ 22:26:57
Postat av: Sven-Göran

Ni är som den vita chokladen i alladin <3

2011-01-18 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.