Plan Three - Brush It Off

Postad i Musik. 2011-01-25 / 03:18:43. 1 kommentarer.



Klockan är tre, och jag är vaken. Har inte direkt känt mig trött, fast då vaknade jag rätt sent idag också. Det är en såndär kväll/natt då man sitter och funderar på allt som finns runtom en i livet, på vad som har funnits, och kommer att finnas.

Måste säga att jag älskar mina hörlurar jag fick i födelsedagspresent av mamma. De heter a-Jays Three, ifall någon är sugen på att köpa ett par ear-in-hörlurar. De kostar dock 500:-, men är verkligen asbra.

Finns att köpa på Teknikmagasinet bl.a. Klicka här för att komma till webshoppen.

Hope it hits you hard, if it hits at all
So you finally know, what you really want
Maybe then, I'll be gone forever

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag älskar din blogg, du är så underbar. Om jag hade kunnat så hade jag älskat med din blogg

2011-01-27 @ 19:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.