Schlalom

Postad i Otråkigt. 2011-01-28 / 18:58:32. 0 kommentarer.

Idag har jag åkt slalom, hela dagen ungefär. Var iväg med skolan och det var en helbra dag. Slalom är så kul, men har så ont i mina smalben så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Eller jo det vet jag ju: ska inte röra mig alls. Jag skulle vilja införskaffa mig en sån liten kompaktkamera som man kan ta med på sådana saker. Kommer nog att sälja min systemkamera med tillbehör till sommaren, måste ha en annan till Japan också så... Det får bli så. Är någon intresserad av en Canon EOS 400D (+ blixt, batterigrepp och ett par objektiv) så får ni säga till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.