Ullvi skola

Postad i Otråkigt. 2011-01-10 / 11:06:03. 1 kommentarer.

Kom nyss tillbaka från min gamla skola - Ullvi. Det var kul att se hur det såg ut nu, och mycket av det vi skapade där under åren sitter fortfarande på väggarna.... Snacka om att jag fick minnen osv. Det var en rätt kul tid. Träffade tre av mina gamla lärare, men favoriten skulle tydligen börja senare på dagen. Så missade henne, fast blir väl fler gånger man åker dit.

Jag tycker om barn som ställer massa frågor så fort man visar sig, hahaha.
"Vad gör du här, vem ska du träffa, hur gammal är du, tycker du min mössa är fin?"

Spanade igenom pappas dator för att se om jag kunde hitta nå bilder från låg- och mellanstadietiden. Fast hittade inte mer än den här från femman eller sexan... Favorittröjan ftw.

Update:
Eller okej, nu hittade jag en till.

Kommentarer
Postat av: hanna

åååh ja sånna kids är så sköna :D när jag var på min högstadieskola förra året trodde dock tre elever att jag gick på skolan. vadå epic fail!

2011-01-10 @ 15:10:00
URL: http://maozi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.