"And SHEEEEEeeeeEEeeeeeEee..."

Postad i Otråkigt. 2011-07-15 / 12:12:42. 0 kommentarer.

Hej på er. Sitter hemma hos min käre bror som fyllde 22 igår. Tog tåget hit, och åker tillbaka till Västerås idag. Värt. Eller, om jag får tar på ett par vänner så kanske jag åker imorgon. LET THE FATE DECIDEEEE.

Då antingen idag eller imorgon när jag kommer till Västerås så ska jag köpa resväska inför Japan. Totalt avskyr att keta efter sån, för jag kan aldrig bestämma mig, haha. Finns en som jag vill ha, men den kostar 2000:-. MEN DEN ÄR SÅ FIN. Och jag har en såndär bild framför mig hur den ska se ut då jag är klar med den. Tillåt mig att illustrera.

Det är alltså det utomordentliga fina trädet som jag har skapat så fint i Paint nu. Åh, jag vill ha den. Men så blir det icke. Den jag vill ha har förresten fyra hjul, det känns lite smått som ett måste för mig. Om någon undrar så är det en Samsonite, försäljaren sa att det är resväskornas Rolls Royce. Känns lite overkill för mig.


Jag har också lite svårt för om jag ska köpa en riktigt stor väska, eller storleken mindre. Jag ska dra med mig 32 kg sammanlagt är det tänkt. Tror jag köper den största, testpackar och isåfall byter den om en är för stor. Sounds nice, huh?


Haha... Är så stressad. Fast det är ju ändå 2½ månad kvar tills jag åker. 30e september för er som har missat det. Har fått för mig att det är lugnt nu ett par veckor, sen händer ALLT på samma gång och plötsligt står jag där på flygplatsen och grinar ihjäl mig med mamma. Uh, så det känns som att det är bra att tänka på packningen nu när det inte är någonting med papper.


Nog om Japan.


Nästa lördag ska jag hoppa fallskärm. På riktigt. 4000 m upp i luften, 50 sec fritt fall innan fallskärmen vecklar ut sig. Jag är så peppad så ni anar inte. För ett par dagar sen så fick jag lov att leta reda på kortfilmen jag såg då jag endast var en liten parvel, filmen som fick mig att vilja hoppa. Den var inte riktigt lika häftig den här gången.




Andreas Johnson - Glorious. The låt. Jag ska lätt ha den i videon då jag hoppar. Antingen så tänker jag be dom sätta in den då dom redigerar filmen (ja, dom kommer både att filma och fotografera), eller så kommer jag be om att få filmen oredigerad och göra det själv.

Aaaaaahhh, underbaaaaaart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.