J/K-pop

Postad i Musik. 2011-06-26 / 19:02:10. 1 kommentarer.

(96 gillningar på min youtube-kommentar, är jag inte tuff?)

Som sagt, jag totalhatade den här musikgenren för några år sedan. Men nu kommer jag ut ur garderoben och delar med mig av den här hemska (okej, den VAR hemsk) musiken på min blogg. Med risk för att hälften av mina läsare försvinner, men sånt får man ta!

Ni får mina favoritlåtar med musikvideo just nu inom den här genren!

Tohoshinki - Mirotic (Fast live-versionen är så mycket bättre, så klicka här för den. Kolla grejset vid 1:50!)


Tohoshinki - Why, Keep Your Head Down


Rain Bi - Love Story


Taeyang (BIGBANG) - Wedding Dress

BIG BANG - Haru Haru

Update: Måste också tillägga att det faktiskt finns EN låt som jag har lyssnat på i flera år. Den är så fin så jag avlider varje gång jag hör den. Också med Tohoshinki, woh. Om någon är sådär riktigt klipsk och har märkt att det t.ex. står DBSK eller TVXQ som namn till videosarna med Tohoshinki, så är det för att dom har olika namn för olika länder, haha. Tohoshinki är deras japanska namn.


Tohoshinki - Love In The Ice

Kommentarer
Postat av: hanna

sista låten är sååå fin :3

2011-07-08 @ 17:59:36
URL: http://maozi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.