... wait, wat.

Postad i Otråkigt. 2011-06-14 / 21:45:29. 0 kommentarer.


Mina två bästa.

Jag har tagit studenten. Jag har träffat mina klasskamrater och lärare för sista gången. Jag packar ner min lägenhet i lådor för att jag ska flytta till Mamma i Västerås. Är för sista gången i mitt liv en riktig falu-bo.

Hur det känns?

Ingenting riktigt än. Har inte förstått någonting av vad som hänt senaste två veckorna, haha. Ingenting av det som har hänt har hänt, känns det som. Jag är lite smårädd för den dagen då det faktiskt går upp för mig.

Däremot så vet jag ganska klart vad som kommer att hända.

Jag ska hoppa fallskärm (studentpresent från släkten, puss), jag ska jobba varje helg hela sommaren på hotellet, jag ska flytta till Japan 1a oktober.

Vet inte riktigt om det där sistnämnda har gått in riktigt än heller. Kommer det någonsin att göra det? Haha. Och det med fallskärmshoppningen är ju helt galet. Ska berätta om hela studentgrejen och lägga upp 300 bilden sen när jag får ork och tid. Är jätteförkyld nu, uh. Lär väl fortsätta packa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.