Mushroom girl

Postad i Photoshop. 2011-03-08 / 23:44:23. 3 kommentarer.

Dra musen över bilden för att se före-efter.

Knåpade ihop den här bilden ikväll. Tog nog ungefär 5 timmar allt som allt, och tiden bara flög förbi. Testade massa nya grejer, fick massvis med idéer, och allt flöt på ganska bra. Riktigt kul bild att skapa, jadå. Sen på slutet så lessnade jag lite (som vanligt...) så det finns en del grejer jag hade kunnat gjort bättre om jag bara hade orkat. Kanske fixar till dom någon gång.

För att se bilden i högupplöst: tryck här.


Dra musen över bilden för att se före-efter.

Så bara måste jag visa hur duktig jag var här. Jag satt alltså och tog bort varenda fräken jag har, en och en. Tog aslång tid.

Kommentarer
Postat av: KajsaM

Jättesnygga bilder! Älskar den nedre, men tycker om din fräknar, tona inte ner dem för mycket ;) du är super snygg!

2011-03-10 @ 21:16:55
URL: http://www.pulsmätare.net
Postat av: hanna

sv: Bara det alltså....att folk inte bloggar om det.. så jävla tragiskt. Detta är ju fan den största tragedin på flera flera år. Samma här, jag kollar aftonbladet, CNN och nån arabisk nyhetschannel 4-5 gånger om dagen sen det hände =/ Hoppas verkligen att fler svenskar engagerar sig än det verkar som.

Skönt att dom du har kontakt med mår bra.

Ska på första japanska lektionen imorgon sen lovet...Min lärare är från Hokkaido och jag har ingen aning om hur det har gått för hennes familj och vänner... Får se imorgon, om hon kommer =(

2011-03-13 @ 14:34:55
URL: http://maozi.bubbleroom.se
Postat av: frikadellen

Wow vilka bilder! Fast fräkning som jag själv är så måste jag rösta på att fräknarna skall få stanna!



Jag är tillbaka btw. Jag ska inte lämna bloggosfären igen! Jag har en anledning (typ) till min bortavaro.

2011-03-13 @ 15:17:25
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.