Jobba, jobba, jo-obba!

Postad i Otråkigt. 2011-05-24 / 19:25:38. 2 kommentarer.

Kul att Blogg.se har bestämt sig för att sluta fungera på mitt Chrome. Det kommer inte fram någonting då jag försöker gå in på den adressen. Vitt, vitt, vitt. Om någon har en aning om vad det är för fel så får ni gärna säga till. Har ingen större lust att använda Internet Explorer varje gång jag ska göra nåt på bloggen.

Det har redan gått 4½ vecka sen jag halvflyttade till Västerås och började praktiken på FREJ Media. Största grejen för mig under de här veckorna har varit att en logga jag gjorde godkändes av ett företag i Stockholm. Gå in på Nattbutik.se och kika! Är 1½ vecka kvar där, får se vad som händer nu. 

Har också börjat jobbat extra som frukostvärdinna på First Hotell här i Västerås. Helt okej jobb för att tjäna extra pengar sådär. Helst vill jag ha ett heltidsjobb, så har varit på Adecco på jobbintervju, så de ska höra av sig om det dyker upp något arbete som skulle kunna passa mig! Dock gäller det mest industri-arbeten och sånt, men det gör inget!

Nu ska jag fixa en header till min nya design, får väl se hur det går...


Söt mamma och en oseriös, schleten, muppig Sofia sådär.
(Mor min, om du inte vill ha bilden här, så får du säga till! Jag vet att du är min trognaste läsare, så du lär ju inte direkt missa den...)

Kommentarer
Postat av: mor

Är helt ok, jag ser ju i alla fall snäll ut!!

2011-05-25 @ 11:26:33
Postat av: hanna

älskar loggan dude!

2011-05-25 @ 13:20:32
URL: http://maozi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.