Japanblogg - go!

Postad i Mitt framtida Japan. 2011-09-30 / 02:26:11. 0 kommentarer.



Nu skippar jag den här bloggen ett tag och hänger mer på den bloggen jag ska skriva på när jag är i Japan! Så om ni är intresserade, klicka här eller på bilden så kommer ni till den nya! Blir förhoppningsvis mer aktiv där än jag varit på den här bloggen skulle jag tro. 

Börjar bli rätt trött, så ska ta bort alla miljoner saker jag har i sängen och sen försöka sova. NERVÖÖÖS.

>> One Year of Kyoto - 2011/12 <<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.